In onze winkel bieden wij ook pakketpuntservice aan.
Onze dienstverlening beperkt zich tot het aannemen en/of bezorgen van uw pakketten in opdracht van vervoerders.
U kunt pakketten brengen of ophalen van vervoerders waarmee wij samenwerken
Voor al uw vragen/klachten over pakketten kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van de afzender  of pakketdienstbedrijven. Vanwege tijd- en personeelsbeperkingen hebben wij niet de mogelijkheid om pakketvragen te beantwoorden.
U kunt uw pakketten online volgen of rechtstreeks contact opnemen met de vervoerders via hun websites.

Bekijk hieronder de tips die wij voor u hebben opgesteld.

Bedankt voor uw begrip.
Pakketdiensten Informatie

Informatie over Pakketdiensten

Pakketdienst Volg je pakket Contact
BPOST Pakket volg link Contact link
COLIS Privé (via Mondial Relay) Pakket volg link Contact link
DHL EXPRESS Pakket volg link Contact link
DHL parcel (via Bpost) Pakket volg link Contact link
DPD Pakket volg link Contact link
GLS Pakket volg link Contact link
HOMERR Pakket volg link Contact link
FEDEX (via Mondial Relay) Pakket volg link Contact link
MONDIAL RELAY Pakket volg link Contact link
POSTNL Pakket volg link Contact link
UPS Pakket volg link Contact link

Tips

 

Pakket Verzenden

Barcode of QR codes moet scanbaar

Barcodes en QR-codes moeten scanbaar zijn. Indien de scanner deze niet kan lezen vanwege vervaagde print, tape, kreukels of scheuren, kunnen wij uw pakket niet accepteren.

Verzendbewijs

De meeste bedrijven sturen vanuit hun systemen automatische berichten naar uw geregistreerde e-mailadres of gsm-nummer. Deze versturen wij niet en achteraf is het onmogelijk deze terug te vinden. Als u het bericht niet heeft ontvangen, kunnen we niets doen, maar u kunt het online volgen met behulp van het trackingnummer. Omdat uw pakket in het distributiecentrum opnieuw wordt gescand, kunt u na enkele werkdagen meer actuele informatie zien.

Wij willen daar ook graag op wijzen:

Sommige verzendlabels worden kant-en-klaar in het pakket geleverd. Als je dit kant-en-klare verzendlabel gaat gebruiken, vergeet dan niet een foto of kopie te maken van het barcodenummer. Soms, als u om technische redenen geen bevestigingsbericht ontvangt, kunt u de status online volgen.

Afzender gegevens:

Wij raden u aan de afzendergegevens op te schrijven. Als u de afzenderinformatie in een ander veld dan het label schrijft, is de kans veel groter dat u de eigenaar vindt van pakketten waarvan de labels zijn verwijderd of onleesbaar zijn geworden.

Bpost-pakketten:

Wij kunnen alleen gelabelde pakketten met adresgegevens aanvaarden, aangezien wij niet over een labelprinter beschikken, kunnen wij geen pakketten met een digitale barcode aanvaarden. U kunt dit aan bpost kantoor overlaten.

Fedex pakketten(verzenden)

Fedex-pakketten kunnen alleen per koerier bij ons worden afgeleverd. Als u een pakket wilt verzenden en wilt dat de FedEx-koerier het bij ons ophaalt, kunt u ons adres gebruiken bij het invullen van de ophalingsplanningsformulieren op de online Fedex-pagina en het pakket aan ons overlaten tegen een servicetoeslag van €2,50

Verzendlabel afdrukken:

In onze winkel kunt u tegen €1,00 etiketten afdrukken of plakband gebruiken.

 


Heeft u een postadres nodig ?

U kunt tijdens de aankomsttijd van de koerier niet op het adres aanwezig zijn of u bent op vakantie.
Als u een vast postadres wilt gebruiken om pakketten/brieven te ontvangen of af te geven, kunt u uw eigen adres als factuuradres gebruiken en ons adres als betaald postadres.

 


 

Pakket ontvangen

Let eerst op uw bericht of de trackingstatus van uw pakket. Als er staat dat het bij het pakketpunt wordt bezorgd, wacht dan even,

Als er staat dat het duidelijk bezorgd is, kun je het komen ophalen.

Maar ga alsjeblieft niet meteen de winkeldeur binnen als je het bericht ontvangt. Geef ons alstublieft een uur de tijd om deze pakketten te sorteren en in de schappen te plaatsen.

Allereerst wordt het op basis van de voornaam geplaatst. Door de juiste voornaam en achternaam op het pakketlabel te vermelden, kunnen wij uw pakket snel vinden. Wanneer u ons uw naam vertelt, vertel ons dan de naam op het etiket, wij weten niet wat uw huwelijks-/meisjesnaam, roepnaam, echte naam is. Als we het nog steeds niet kunnen vinden, kunnen we u vragen om ons het bericht te tonen waarin staat dat het pakket bij ons is afgeleverd, samen met het trackingnummer.

Niet afgehaalde pakketten  / Verlengen / Uitscannen:

Na de melding vanuit het systeem bezorgen wij de niet afgehaald pakketten terug bij de koerier.

Helaas is het niet mogelijk om de deadline voor het ontvangen van pakketten te verlengen. Als oplossing,Uitscannen !

Uitscannen betekent dat u het pakket heeft ontvangen.

Wij kunnen tegen €2,50/per pakket uitscannen en 30 dagen bewaren.

Geef voor dit proces schriftelijk aan dat u wilt dat wij een uitsgescand, de voornaam achternaam op het pakket ontvangen, en stuur het trackingnummer van het pakket mee, indien beschikbaar.

(Let op, het pakket wordt gezien als ontvangen en de retourtermijn gaat in.In geval van ontbrekend, beschadigd of verkeerd product ligt het risico en de verantwoordelijkheid bij u.)

10% korting,

speciaal voor jou 🎁

Meld je aan om je exclusieve korting te ontvangen en blijf op de hoogte van onze nieuwste producten & aanbiedingen!

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.

Chat openen
1
Hallo
Kunnen we je helpen?

(Let op, wij geven geen informatie over pakketten die niet bij ons zijn gekocht.Stel uw vragen aan de vervoerder of afzender. )